SOCIAL

Facebook a pierdut utilizatori, iar acțiunile s-au prăbușit cu 20%

Acţiunile Facebook au scăzut cu aproximativ 20% după ce compania americană a anunţat o creştere a reclamelor sub aşteptări şi că, pentru prima oară, a pierdut utilizatori, transmite News.ro.

În ultimul trimestru, Facebook a avut 1,929 miliarde de utilizatori, în scădere de la 1,93 miliarde de utilizatori în trimestrul anterior. Este pentru prima oară când, trimestrial, numărul de utilizatori Facebook scade.
Aplicaţia Facebook a pierdut în ultimele trei luni un milion de utilizatori activi zilnic în Statele Unite, regiune în care câştigă cei mai mulţi bani din reclame – un semnal îngrijorător pentru investitori.

Mark Zuckerberg spune că problema vine din dificultatea platformelor companiei în a atrage tineri şi din concurenţa creată de TikTok pe zona de short form video. Reels este produsul Meta cu cea mai mare creştere, însă, se pare, nu şi suficientă.

Meta a avut un profit de 40 de miliarde de dolari anul trecut, însă, Reality Labs a început să piardă bani, prin investiţiile în metavers şi AV/VR. Această divizie a pierdut 10,2 miliarde de dolari anul trecut la venituri de 2,3 miliarde de dolari.

După anunţ, acţiunile Facebook au scăzut cu mai bine de 20 de procente.

Comentează

Back to top button