O tânără care a așteptat cinci ore la check in pe un aeroport din Anglia și-a comandat de mâncare în avion, în timpul zborului, atrasă de fotografia de prezentare a unui sandviș cu pui și șuncă. A postat apoi pe TikTok ce a primit și imaginile au devenit virale, scrie cotidianul Metro.
O pasageră a Jet2 a criticat compania aeriană după ce a plătit 4,3 lire sterline (5 euro) pentru o chiflă care ar fi trebuit să fie cu pui și șuncă, dar pe care a primit-o cu aproape nimic înăuntru.
Tegan Insley a spus că această companie low cost „a lucrat-o murdar”, după ce a comandat sandvișul în timpul zborului ei de la Birmingham la Marbella, în Spania, în urmă cu două săptămâni, luni, 13 iunie.
Tânăra de 20 de ani, care nu mâncase de ore întregi, a fost atrasă de imaginile din revista de prezentare de la bord, cu chifla care arăta că e umplută din abundență cu fel de fel de ingrediente. Meniul sugera că gustarea cu aspect delicios ar avea un strat de pui, șuncă și salată amestecată cu maioneză, precum și ceapă de primăvară.
Așa arăta în poze sandvișul dorit de pasageră și comandat în avion.
Dar Tegan susține că a fost dezamăgită după ce i s-a înmânat un sandviș fără carne înăuntru, singura umplutură fiind maioneza și un strop de salată. Ea a fotografiat atât imaginea de prezentare, cât și ceea ce a primit de la însoțitoarea de zbor. A povestit că, de foame, a pus Pringles între feliile de pâine.
Imaginile postate pe contul de TikTok al tinerei au strâns peste două milioane de vizualizări și peste 115.000 de aprecieri. Peste 600 de comentarii au fost scrise de utilizatorii care au susținut că au avut și ei experiențe proaste cu mâncarea companiei aeriene.
Puteţi urmări ştirile 10TV.RO şi pe Facebook!